Working Girl
S4, E12: Charlene attempts to break into the male-dominated workforce and get a job to pay for her summer wilderness trip; but finds all businesses work under the Old Boys Network that is determined to keep females tied down. When her letter to the Chief Elder about equal job opportunities for females is chosen for an accepted requirement for all businesses with government contracts, B.P. Richfield hires Charlene as the new supervisor and Earl has to deal with having his daughter for a boss.