Working Slime to Five
S2, E3: Terry helps Rachel become a "brand ambassador" for her favorite yoga spa and starts a "slime business" with granddaughter Zurie. Determined to help Erin give him another grandchild, Terry meddles in Erin's baby business with aphrodisiacs.