Сезон 1, серия 4: In the aftermath of a deadly plane crash, Bobby and team race to help the survivors, while Athena deals with panic and chaos at the airport. Bobby confronts his past demons; Athena is out for revenge against a group of teen bullies; and Abby delivers an important message from a 9-1-1 caller.