Wounded Hero, Burning Bright and True!!
S7, E10: Before the threat of All For One, Endeavor falls, and Hawks, Jiro, and Tokoyami are also cornered. Even so, Jiro acts like a hero! Endeavor is also encouraged after looking back at his own life.