T3, E2: When three unrelated people connected to cases that were handled by Detective Benson (Mariska Hargitay) are found ritualistically murdered, all the evidence points to Benson as the true target of the violence. As she struggles with guilt over the murders, Benson continues to pursue the assailant despite warnings from the FBI that she may be in danger.