Wrong Path in Life
S2, E4: Jamie tells Doug about having feelings for her ex-boyfriend, causing him to question the relationship. Neph has a birthday party where Jason and Cortney get to the bottom of how Jasmine is doing in New York City. Jason decides he wants to locate his estranged father.