Wrongful Termination
S2, E19: To Lockhart/Gardner's disbelief, Louis Canning returns to face off against Alicia once again when the firm represents families of workers who committed suicide due to miserable working conditions. Meanwhile, Cary finds out shocking information about Kalinda.