X Box Spotlight Glimpse
S4, E8: When Heather and Tim get an emergency text from Samantha to pick her up in the middle of the night, they try not to freak out so she’ll still think they’re the “cool” parents. Also, at the circus, Tim endures an embarrassing public situation; John accidentally walks in on Jen breastfeeding the baby; and Greg and Matt get competitive over their children’s accomplishments.