Yankee Invasion
S1, E1: After a disappointing North Atlantic bluefin tuna season, Captain Dave Marciano of the Hard Merchandise and Captain TJ Ott of the Hot Tuna travel south full steam into the waters of the Outer Banks, N.C., to extend their season and salvage their losses. In the South, the competition is fiercer and the stakes are higher than ever before.