Year of the Rat
Сезон 2, серия 11: The Huangs are getting everything in order to celebrate Chinese New Year with their family in Washington, D.C. But a mix-up with their plane tickets forces them to spend the holiday in Orlando. Scrambling to find other Asians to celebrate with, they stumble upon the Asian-American Association of Orlando, which is hosting a less than authentic interpretation of a Chinese New Year celebration.