Yellowstone
S1, E5: Few places are as special and unique as Yellowstone National Park – the world’s first national park. A wilderness jewel of vast forests and wide-open valleys, home to large bison herds, wolf packs and grizzly bears. It sits atop one of the world’s largest supervolcanoes, giving rise to such iconic geothermal features as Old Faithful Geyser and Grand Prismatic Spring.