Yes I Can
시즌 4, 에피소드 7: When Nancy is denied a share of the incoming pot by Guillermo, she decides to go over his head to Esteban. Celia discovers the cheap medication at Mexican pharmacies. Silas and Lisa get intimate, while Shane discovers some shocking photos. Andy and Doug begin interviewing for their human smuggling operation.