Yes, It's Really Us Singing: The Crazy Ex-Girlfriend Concert Special!
S4, E18: Rachel Bloom and the cast of the critically acclaimed series will perform live versions of fan-favorite songs along with incredible staging, multimedia visuals and a live band and orchestra.