Yes, We Have No Havanas
S4, E1: Blanche's latest boyfriend is a charming Cuban whom sweeps Blanche off her feet but she's not the only one when Blanche discovers he's been dating Sophia behind her back. Meanwhile, Rose takes a course taught by Dorothy in order to get a high school diploma.