Yin and Yang - The Geography of China
Сезон 1, серия 2: Start with the geography and climate of China, the very cradle of Eastern civilization. After looking at the geographical regions of China, you'll explore the country's two great river systems - the Huang Ye (or Yellow River) and the Yangtze (or Chang Jiang) - which have divided Chinese culture into two distinct regions.