시즌 1, 에피소드 3: Olivia Dunne and LSU gymnastics try to build early momentum for a championship run. With her eyes trained on the Olympics ahead, Alia Armstrong finds her senior season threatened by a nagging injury. And drama swirls in Baton Rouge as a mysterious absence from the women's basketball team leads to a firestorm of controversy.