Young & Rob'd
S3, E7: The girls meet a mystery man under questionable circumstances, and while deciding whether or not he's datable, he steals someone's heart, and maybe a few other things. Meanwhile, Josh channels his energy into something positive, leaving Elliot to think what Josh doesn't know won't hurt him.