Young and Doppelganger
S2, E18: With a perfect view of the Gay Pride Parade in San Francisco, Gabi gets the idea to sublet their apartment for the weekend. Sofia can’t take one more of Gabi's wild schemes and refuses to let strangers stay in their apartment. But when renters Sam and Gracie arrive, a fight ensues, and it turns out Gabi and Sofia have more in common with the strangers than each other.