Your Brain: A User’s Guide
Сезон 1, серия 4: Thanks to modern genetics research and imaging techniques, our understanding of the brain is more powerful than ever. Delve into the secrets of this mysterious organ with an insightful tour based on the field of neuroscience that helps us understand not only the functions of the brain, but also learning, behavior, and development.