You're No Angel Yourself
S2, E4: Rayna backs out of the remainder of her tour with Juliette. Meanwhile, Teddy asks Peggy to marry him, but he tries to delay breaking the news to his daughters; and Tandy unearths some unsettling info about her mom's death.