You've Got to Hide Your Love Away
S10, E14: After an anonymous complaint is issued by one of their own, the hospital implements a non-fraternizing policy causing the couples to panic. Meanwhile, Emma and Owen talk about the future, Cristina and Meredith enjoy a little girl time and Richard enlists the residents to help research a rare cancer case.