Yukon Delta
Сезон 1, серия 5: Faced with the challenge of building a custom houseboat for a large family with a small budget, Edwin and the Boats Have Souls crew strike gold with a Yukon Delta. This rare 70s boat is best described as "What happens when a boat and an rv have a baby"?