Zero
Сезон 1, серия 14: Lex faces the consequences of a scandal from his past in Metropolis when an old enemy comes to Smallville intent on destroying Lex's life, putting Clark and Lana in danger. While protecting Lex, Clark must also prevent Chloe from investigating the mystery of Clark's adoption.