Zombie Gun / Rocket Launcher
S2, E2: Tempers flare at Gunsmoke when gunsmith Scott takes the lead and manages the crew as they build a Zombie Apocalypse gun based on a Henry made Mare's Leg. Rich, Kurt and Paige fly out to a client's home to test fire a Vietnam War-era rocket launcher.