Zoo Story
S3, E10: The LAPD finds itself in a precarious situation during an investigation into the disappearances of a string of young girls from a popular nightclub, leading to a turf battle between the Major Crimes division and the Special Operations Bureau. Fritz Howard (recurring guest star JON TENNEY) remains on the mend from poor health, while Rusty’s mom (recurring guest star EVER CARRADINE) continues to struggle with the law and her sobriety. Recurring guest star LAURIE HOLDEN appears as Commander Ann McGinness. Guest stars COLIN FERGUSON (Eureka), ELLEN WROE (Masters of Sex) and BRANDON BARASH (General Hospital) also appear.