S1, E5: While exploring Lazio, Nadia shares a Roman summer classic, Stuffed Zucchini Blossoms, in preparation for a summer dinner party. For the main course, Nadia concocts one of her specialties, Lemon Peel Ricotta Pesto. And what party would be complete without a refreshing cocktail? Make no mistake, this Negroni Sbagliato is simply stunning!