The Pasta Queen
The Pasta Queen features NY Times bestselling author Nadia Caterina Munno, a descendant of an Italian pasta dynasty, who has racked up millions of followers on social. Come along as Nadia explores four regions of Italy highlighting their cuisine and ingredients. Back in her kitchen she will give step-by-step instructions on how to make Italian dishes, like a real Italian, that are just gorgeous!