Husbands and Wives
A tale of two married couples confronted with change who are forced to re-evaluate universal questions about marriage, fidelity, romance, trust and love. Blending his comedic and dramatic styles, Woody Allen revisits themes from his past films--relationships, commitment, and the complexities of the human heart.