Good Company One
Tom Wallisch, X-games gold medalist, has teamed up with friends from all over the world to create something incredible. Based around the simple concept of good friends traveling and skiing together, "Good Company” brings you amazing ski action in an entirely new format. Instead of waiting all year for the release of new ski movies, "Good Company” is bringing you short films as the footage is captured. Kyle Decker and AJ Dakoulas have collaborated to create a film you have to watch.