Fastest
Fastest captures the thrilling, terrifying reality of MotoGP racing. From award-winning filmmaker Mark Neale (“Faster,” “The Doctor,” “The Tornado and The Kentucky Kid”) and with unprecedented access and never-before-seen footage, the film charts Valentino Rossi’s quest for his eighth premier class championship as he battles back from a horrific leg-shattering crash. Rossi takes on a wave of ferociously fast young riders and the emerging stars of the sport, including Jorge Lorenzo, Ben Spies, Dani Pedrosa, Marco Simoncelli and Casey Stoner. Fastest explores the greatest feeling coupled with the greatest risk in MotoGP racing, asking the question every rider—even the greatest of all time—must face: Who’s fastest now?