Jeannie (Stephy Tang), a flight attendant, falls deeply in love with Simon (Edward Ma), a banker who has studied abroad. Their first date during a typhoon marks the beginning of their passionate relationship, leading to marriage. However, their wedding night reveals Simon's volatile temper, and their relationship gradually deteriorates as his career advances. Simon becomes increasingly distant and indifferent towards Jeannie, causing her to question the future of their marriage. As the pressures of modern life strain their relationship, Jeannie must decide whether to fight for their love or walk away. This is a 2021 Hong Kong movie directed by Aubrey Lam.