Married
Public interest lawyer Ning Yue (Elvira Cai) seems to have a perfect marriage with her husband, Hu Cheng (Feng Shao Feng), who attends to her every need. However, Ning Yue realizes that Hu Cheng's "caring" activities actually manipulated her into giving up her autonomy, from picking her clothes to causing her to quit her job. When Ning Yue finds out that Hu Cheng is cheating on her while she's pregnant with their second child, she solidifies her desire to divorce him. Unfortunately, Hu Cheng won't let go so easily, threatening to ruin Ning Yue's public reputation. As Ning Yue plans her exit strategy, she reunites with former coworker and fellow lawyer Qin Can (Xing Zhao Lin), who encourages her to leave her husband. Will Ning Yue able to regain her independence and forge a new future for herself? This drama was adapted from the novel "My Battle With Marriage" by Ji Liu Shang.