Fateful Love
After finding a mystical dagger in a forest, Han Zi Qing (Zhu Xu Dan) finds herself thrust into a strange world with a new identity as the Prime Minister's illegitimate daughter. Through a series of peculiar events, Zi Qing ends up in the running to become the princess consort to the fourth prince Jun Bei Yue (Zhang Han), a fearsome warrior nicknamed the War God of Tianming who possesses a dagger that looks like the one Zi Qing saw in the forest. Despite opposition from the court, Bei Yue selects Zi Qing as his wife-to-be, thrusting Zi Qing into a complex web of politics and conflict as she searches for a way to return home. Zi Qing must work with Bei Yue to uncover the mystery behind her transmigration and defeat evil forces that threaten the stability of the kingdom, but she might end up falling in love, too! This 2024 Chinese fantasy romance drama was directed by Cheng Yuan Hai, adapted from a novel by Mao Xiao Mao.