Kill Me Love Me
Prince Murong Jing He of Dayan (Liu Xue Yi) leads the Wei Bei Army to reclaim the lost territory of Qingzhou. However, after their triumphant entry into the city, a sudden fire breaks out in Qingzhou, sparking rumors that the general himself ordered the fire as payback and turning public sentiment against him. After losing loved ones in the fire, Mei Lin (Wu Jin Yan) swears to avenge them by killing the prince. She joins a secret organization known as the Dark Factory and trains to become an assassin for years until finally getting dispatched to kill Prince Jing He, disguising herself among women sent for a political marriage. However, Prince Jing He knows more about the Dark Factory than Mei Lin is aware of – he created the organization himself! What fates will befall Prince Jing He and Mei Lin in the end?
After losing her parents in the war, Mei Lin vows to kill the prince who ravaged her city; now a dangerous assassin, she finally gets a chance to act.
Zigu confronts Murong Jinghe about how he treats Mei Lin; his appearance in Zhaojing causes a stir among the people.
Murong Jinghe receives a visit from the crown prince; in order to uncover the truth about the fire in Qingzhou, Mei Lin makes a daring bid.
Deadly threats follow Mei Lin into prison; to save her life, Murong Jinghe and Zigu both plead their cases in front of the emperor.
Murong Jinghe asks General Yin Luomei for a favor; Mei Lin's infiltration mission uncovers a revelation.
Mei Lin and Murong Jinghe form an alliance to tackle a common enemy; they start tracking down a mysterious woman connected to Zhang Yin.