The Princess
After narrowly escaping a massacre that killed nearly her entire family, Qiu Ruo Ran (Jiang Zhi Nan) vows to seek revenge on the perpetrator: the Xiao family. She adopts a new name and identity as Jiang Ru Ruo and infiltrates the Xiao family as a secretary, hoping to uncover their secrets and rescue her brother who's been taken captive. Through a twist of fate, she becomes the "fake wife" of Gu Yan Ting (Yuan Hao), the adopted son of a warlord who's allied with Xiao Li (Qiu Hong Kai). Together, they team up to take down Xiao Li, but Xiao Li also ends up falling for Ru Ruo! Will Ru Ruo manage to carry out her plans, or will she find that things aren't quite as they appear? This 2024 Chinese period romance drama was directed by Tang Shi Yi.