Step by Step Love
Cold and calculating, Lu Cen Yang (Zhao Zhi Wei) is a successful CEO who has no problem seeking revenge on those who have wronged him; but when he meets talented heiress Bu Ran (Lu Yang Yang), he finally finds a worthy opponent. Though their initial meeting is frosty, the more time they spend together, the more they’re reluctantly impressed by each other’s talents. But there's a thin line between love and hate, and Cen Yang discovers there's more to Ran than meets the eye... Forced to confront the complexities of their relationship, will their sizzling chemistry end in love or disaster?