Rebirth For You
Princess Jia Nan (Ju Jing Yi), daughter of the Crown Prince, has lived her entire life within palace walls, maintaining a carefree demeanor while cleverly avoiding political scheming. Imperial Army Guard Li Qian (Joseph Zeng), scarred by past events, seeks to change his destiny by advancing his career and searching for answers. When their paths cross, Jia Nan and Li Qian agree to work together to overcome their predetermined fates and remain close to their loved ones. Their quest challenges the very boundaries of destiny itself, as they strive to forge their own path in a world that seems intent on controlling their lives. Adapted from the novel "Mu Nan Zhi" by Zhi Zhi, this is a 2021 Chinese historical romance drama directed by Zhi Lei.