Tim Brown is a devoted family man who has worked hard to provide a good life for his wife Shenae and daughter Maya. But all is threatened when Shenae's old boyfriend returns from prison and lures her back into a dangerous lifestyle. Though his wife has abandoned them, Tim refuses to give up hope, fighting against impossible odds to bring his family back together in this powerful drama.