1BR
After leaving behind a painful past to follow her dreams, Sarah scores the perfect Hollywood apartment. But something is not right. Unable to sleep, tormented by strange noises and threatening notes, her new life quickly starts to unravel. By the time she learns the horrifying truth, it's too late. Caught in a waking nightmare, Sarah must find the strength to hold onto her crumbling sanity...or be trapped forever in an existential hell.