6 Below: Miracle On the Mountain
When a snowstorm strands former professional hockey player Eric LeMarque (Josh Hartnett) atop the Sierra Nevada Mountains for eight days, he is forced to face his past and come to terms with his personal demons and rediscover the power of faith within him in order to survive.