600 Inches
Jackson Hole's 2008 winter, record-breaking with 600 inches of snow, unfolds in this thrilling sequel. Experience face shots, cliff jumps, and daring descents by the Storm Show crew. Awarded Best Overall at Cold Smoke Awards 2009, it's a season for the record books.