9/11 Phone Calls from the Towers
September 11th 2001 is the most terrifying and enduring tragedy of our time. The images of that day stay with all of us; but for many, the most powerful legacy of that fateful day is the voices calling from inside the towers, whether telling loved ones they were safe, saying goodbye when all hope was lost, or even seeking comfort from strangers in a desperate call for help.