A Chuck E. Cheese Christmas
Join Chuck E. Cheese and friends for a magical Christmas adventure full of music, laughter, and holiday cheer! Chuck E. plans a surprise party to lift Santa's spirits with help from his pals: Helen, Jasper, Bella, Pasqually, and Munch. But surprising the man who "sees you when you're sleeping and knows when you're awake" won't be easy. Can they pull it off in time to save Christmas?