A Cinderella Story A Cinderella Story
Meet high school student Sam (Hilary Duff), who scrubs floors at a diner, copes with her wicked stepmother and stepsisters, and all the while dreams of Princeton (the perfect spot for a would-be princess to find a prince). But maybe she has a Prince Charming already: her anonymous e-mail buddy (Chad Michael Murray), who arranges to meet her at the Halloween dance. Sam panics when Mr. Anonymous turns out to be the coolest guy on campus. Can he love a girl who isn't part of the in crowd? Can fairy tales come true? Sure - but only if Sam stands up for herself and turns her dreams into reality.