A Distância que Nos Une A Distância que Nos Une
Lucia, an eleven-year-old girl, sees her parents migrating to France in search of work. She is raised by her grandmother, a strict woman and unable to express her feelings. 30 years later, Lucia returns to Sicily to find out how her grandmother freed her and gave her a window to live despite her differences.