A Kid
Mathieu never got to know his biological father. One day, he receives a mysterious phone call from Canada saying that his father is dead and has left him a package. Curious and full of expectation, he decides to embark on a journey into the unknown. Two unsuspecting half-brothers await him in Montreal.