A Monkey On My Shoulder
Mila (Juliette Binoche) and Javier (Édgar Ramírez) not only share a passion for surgery, but also an intense, unconditional love. They work together as heart surgeons in a hospital where they have to decide between life and death. They have always been careful not to let themselves be swallowed up by the routine.