The Young Lovers
Elegant, retired architect Shauna (70) crosses paths with Pierre, a happily married doctor in his 40s, who first made an impression on her in a brief meeting 15 years previously. Both are quite troubled to meet again and begin an affair. While Pierre’s family life is soon turned upside down, Shauna struggles with feelings she thought belonged to the past.