LOVERS
Lisa and Simon are inseparable. They have been passionate about each other since they were teenagers. A tragedy occurs, provoked by Simon's criminal activities. He is in danger and flees. Without Lisa. She waits in vain for news from him. Three years later, she is married to Leo when their paths cross again on an island in the Indian Ocean.