A New Leaf
Henry Graham, a confirmed bachelor with a zest for luxuries, enjoys life by spending much more money than there is in a large trust fund left by his father. When his checks begin bouncing, Henry finally visits his lawyer, Beckett, and receives the shocking news that he is now broke. Henry’s spirits are low as he returns to his lavish town-house to discuss the situation with his butler, Harold. Harold suggests marriage as a way out.